Σελίδες

Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Λεύκωμα Λογγαδιωτών

Δημήτρης Αθ. Ζαραβέλας Συγγραφέας.
Ο Δημήτρης Αθ.Ζαραβέλας γεννήθηκε στους Λογγάδες Ιωαννίνων. Σε ηλικία 17 ετών πολέμησε στην Εθνική Αντίσταση. Σπούδασε Οικονομικές Επιστήμες στην ΑΣΟ και ΕΕ και εργάστηκε σε διάφορες μεγάλες επιχειρήσεις σαν οικονομικό στέλεχος. Το 1988 εκδόθηκε το πρώτο του αφήγημα για τις χαμένες πατρίδες και την Ήπειρο <<ΣΤΟΝ ΗΧΟ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ>> και το 1989


κυκλοφόρησε σε δεύτερη έκδοση. Το 1991, σε δεύτερη πάλι έκδοση,κυκλοφόρησε το οδοιπορικό στις χαμένες πατρίδες του Πόντου με τον τίτλο: << ΠΕΤΡΙΝΕΣ ΜΝΗΜΕΣ>>.

Το 1994 ακολούθησε το δεύτερο μυθιστόρημά του: <<ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΧΟΥΦΤΑΣ>> και το 1995 κυκλοφόρησε η <<ΜΠΕΡΜΠΕΛΟΥΣΑ>>

(Ιστορική και παραδοσιακή αναδρομή των Λογγάδων Ιωαννίνων)

Ο Καημός του Ξενιτεμένου

Βιώνω μακριά από την Ήπειρο, τα Γιάννενα που με ανάθρεψαν και τις Λογγάδες που με γέννησαν. Ήταν της τύχης μου γραφτό, σαν το θελε η μοίρα,να ζήσω απόμακρα από τη γη ετούτη. Μα λατρεία μου και πάθος, είναι αυτή η ιδιαίτερη πατρίδα μου, που ούτε στιγμή εβγήκε από το νου και μέσα μου έχει φωλιάσει.Και σα βρεθώ κοντά της, άντε και για λίγες μόνο μέρες και νιώνω την ανάσα μου, ένα να γίνεται με τη δικιά της,ζω τις ευτυχέστερες στιγμές της ζωής μου.


Όπου κι αν είμαι, όπου κι αν σταθώ, βρίσκομαι στο χώρο και το χρόνο της Ηπείρου μας, γιατί αισθάνομαι να είμαι κομμάτι της γης αυτής, όπως κι αυτή είναι κομμάτι της ύπαρξης μου. Ζω τη γλυκιά πατρίδα μου την τωρινή, μα πιο πολύ εκείνη την αλλοτινή, που εγώ εβίωσα,στα τρυφερά της νιότης χρόνια και πλημμυρίζει ο νους από μύριες θύμησες και ομολογήματα πολλά.

Πετάει ο νους ψηλά, πολύ ψηλά στ αμέρωτα κι απάτητα βουνά της Πίνδου και του Γράμμου, Τζουμέρκων και Σουλίου, που στα ριζά τους φιδοσέρνονται χαϊδευτικά, ποτάμια και ρυάκια. Κάνω μια στάση εδώ στη γενέτειρα μου στις Λογγάδες κι απλώνω το βλέμμα μου στον κάμπο, τη λίμνη κι απέναντι στα Γιάννενα.

Μαζεύω υλικό από τις δικές μου εμπειρίες ή και άλλων. Σαν το μεταξοσκώληκα τα καταπίνω, τα χωνεύω, για να βγει η μεταξωτή κλωστή, αγάλια-αγάλια και να γεμίσει σελίδες και βιβλία ........................


============================================================
Κάκαβος Δημήτρης
Καρδιοχειρούργος


Περιμένω το Βιογραφικό του
=======================================================
Λαγός Βασίλης

 
Περιμένω το Βιογραφικό του

===========================================================

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου